zelolepo


V zgodbi znamke Zelolepo so značilni močno izrazni barvni kolaži, črte, materiali, ki se v pravljičnosti in čarobnosti barvnih harmonij prepletajo s kontrasti struktur, tekstur, oblik in pa kovinskih dodatkov.

Zgodba se deli v manjše kolekcije in pa izrazito individualne kose, ki so izdelani za posameznega kupca. Tako Editta ohranja distanco od masovnega produkta in daje poudarek na nov pristop k potrošniku, katerega vključuje v sam proces izdelka. Naročniku omogoča, da sodeluje pri izboru materialov, barvnega kolorita, upošteva želje in dodatno izdelek tudi personalizira z osebnimi napisi ali življenjskimi motivacijskimi stavki. Izdelki so lahko označeni s serijsko število in pa letom v katerem so izdelani.

Zgodba, ki jo pripoveduje Editta skozi znamko Zelolepo, je zgodba o upanju v dobro, o lepem, o harmoniji in osebnemu notranjemu obilju, ki se kaže kot osebnostna struktura človeka, je zgodba o resnici, in o vztrajni hoji po trnovi poti, po poti srca. Editta pravi, da so roke podaljšek naših src in da bolj čisto kot je srce, bolj kot je srce ljubeče in pristno, bolj žari kreativnost iz ljudi.

OBLIKOVALKA

Editta Zelolepo

editta

Editta je že v času študija, leta 2001 zasnovala blagovno znamko Zelolepo ter jo od takrat vztrajno in uspešno gradi. Izjemno kreativna, rahločutna, intuitivna, iskalka resnice, nabiralka peres, školjk in kamnov iz različnih destinacij sveta. Na trenutke neustrašna idealistka in vizionarka. Ljubiteljica vetra, zraka, višine, hitrosti in vseh adrenalinskih stanj.



Aktualno v Zoofi