POP UP : MAREC

SENS


Zgodba slovenske blagovne znamke moških oblačil SENS, sega v leto 1994.  Premišljeno izbrano ime pomeni smisel delovanja in občutek za lepo (sens fr. – smisel, občutek).

 

SENS je danes dobro poznana in cenjena blagovna znamka moških oblačil  v Sloveniji. Delujejo v Ljubljani, kjer z ekipozaposlenih ustvarjajo nove zgodbe in kolekcije, ki jih nato realizirajo pri izbranih kooperantih. Zavzemajo se za pravično trgovino in mar jim je, kje in iz česa so izdelane njihove obleke. Zato v kolekcijo vključujejo tudi ekološko tkanino in šivajo v Evropi. Že od leta 2006 imajo lastno trgovino v Ljubljani, v BTC-ju, ki ponuja  največjo izbiro moških oblek, srajc in dodatkov v Sloveniji. 

 

oblikovalka

Zlata Zavašnik

zlata zavašnik

 Zlata Zavašnik je svojo oblikovalsko pot začela že med študijem oblikovanja v Ljubljani.  Že takrat je  želela razvitinekaj svojega.  To se je zares zgodilokasneje, ko je ustanovila podjetje in blagovno znamkomoških oblačil SENS. Ni ji bilo težko zaznati tržneniše na področju moških oblek, saj je bila vedno kombinacija oblikovalke in podjetnice, kar se je izkazalo zaveliko prednost. S kolekcijami moških oblačil je sodelovala na mnogih sejmih in modnih revijah, tako v Sloveniji kot v tujini, ter si tako širila krogzvestih kupcev in z mnogimi sodeluje še danes.  


sens
emai

diamant@sens.si

mobile

(0)1 547 65 02


Aktualna kolekcija v Zoofi

PREJŠNJA KOLEKCIJA